LEVERING & RETURNERING

LEVERING

Forventet leveringstid: 2-5 hverdage.

Alle pakker sendes fra vores lager i Skanderborg.



Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder:

DAO Pakkeshop: 29,- (Gratis ved køb over 550,-)
DAO Hjemmelevering: 39,-  

PostNord Pakkeshop: 39,- 
PostNord Hjemmelevering: 49,- 

GLS Pakkeshop: 49,- 
GLS Hjemmelevering: 59,- 

OBS: Længere leveringstid kan forekomme ved helligdage og travle perioder.

På nuværende tidspunkt sender vi kun til Danmark. Vi håber at kunne tilbyde international levering i fremtiden.

For mere information kan du læse vores leveringspolitik.


     

RETURNERING

   

Læs dette, inden du returnerer en vare.

   

For at kunne tage imod din returnering er det vigtigt, at:

   

1. Varerne samt emballagen fremstår som ny.

2. Varerne returneres i original emballage og med ubrudt plombering.

3. Du overholder returfristen på 14 dage.

 

Læs hele vores retur- og refusionspolitik her.

VIGTIGT VED RETURNERING AF BUNDLES

Ved køb af produktpakker eller bundles, hvor du opnår rabat (f.eks. 30 %), gælder følgende:
Hvis du returnerer dele af et bundle, bortfalder rabatten, og du vil blive opkrævet fuld pris for de varer, du beholder.

Det betyder, at det ikke er muligt at købe en samlet pakke med rabat og dernæst returnere enkelte produkter for at opnå en billigere samlet pris.

GUIDE TIL RETUR 

   

Det koster 49,- at returnere via vores returportal.
Ved ikke-afhentede pakker pålægges et gebyr på 59,-

   

Guide til returnering: 

1. Brug vores returportal via dette link: Returportal.

2. Vælg returneringsmetode, og modtag enten en label eller QR-kode pr. mail.

3. Indlever pakken i nærmeste pakkeshop.

Det kan tage op til 10 dage at behandle en returnering.

 

Hvis ikke du ønsker, at gøre brug af vores returportal - læs venligst nedenstående:

Ønsker du selv at sende varen retur uden at benytte returportalen, skal du være opmærksom på, at vi ikke dækker forsendelsesomkostninger. Vi dækker heller ikke eventuelt tab, hvis pakken skulle forsvinde under transporten. Vi anbefaler derfor altid, at du får en indleveringskvittering ved afsendelse.

For at starte en sådan returnering bedes du kontakte os på retur@eviecosmetics.dk. Her er det vigtigt, at du oplyser, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. 

Når din anmodning er blevet godkendt, kan du klaregøre pakken til returforsendelse. I forsendelsesæsken bedes du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller kvitteringen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Vigtigt: Din returpakke skal sendes direkte til vores lageradresse. Den må ikke sendes til en pakkeshop eller lignende, da dette vil medføre, at pakken sendes retur til køber. I sådanne tilfælde holdes køber ansvarlig for eventuelle udgifter og eller gebyrer.

   

Vær opmærksom på, at vi kun godtager returneringer sendt til vores lager adresse:

   

Evie Cosmetics ApS
Niels Bohrs Vej 45,
8660 Skanderborg,
Danmark.

 

REKLAMATION

   

Har du en reklamation?

Har du modtaget en defekt vare, bedes du hurtigst muligt kontakte os via mail. I mailen bedes du oplyse dit ordrenummer samt give en kort beskrivelse af problemet. Vedhæft venligst også et billede af fejlen samt forsendelsesemballagen.    

Alle reklamationer skal ske pr. mail - ikke telefonisk.

Henvendelser vedrørende reklamationer sendes til: kontakt@eviecosmetics.dk